Política de privacitat

Política de Privacitat

En compliment del que es disposa en l’article 13 del Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades (d’ara endavant, RGPD) i l’article 11 de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre de 2018, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, l’informem del següent: L’Usuari haurà de realitzar una lectura detinguda de la present Política de Privacitat, redactada amb un llenguatge clar i accessible per a facilitar la seva comprensió, amb l’objectiu de permetre que l’Usuari determini de manera lliure, informada i voluntària si desitja proporcionar les seves dades personals o els de tercers a ENS Lleida, S.A. (d’ara endavant, l’Entitat).

Dades del Responsable del Tractament

  • Nom comercial: E.N.T.E. LLEIDA, S.A.
  • Responsable del tractament: AVELINO RICART SAUREU
  • NIF: 40883282T
  • Domicili: SEGON PASSEIG DE RONDA, 57, 1-2
  • Telèfon: 973 257 914
  • Correu electrònic: [email protected]
  • Canal Protecció de Dades: [email protected]

Finalitats i termini de conservació

L’Entitat tractarà les dades personals que l’Usuari ens proporcioni amb les següents finalitats i durant els terminis de conservació que s’indiquen a continuació:
  • Gestionar la prestació i realització dels serveis i/o productes contractats. Les dades personals aportades en els contractes, ofertes i/o propostes de serveis, així com els de la resta de persones la intervenció de les quals sigui necessària, seran conservats durant el temps que estiguin vigents els serveis contractats.
  • Gestionar qualsevol tipus de sol·licitud, suggeriment, queixes i/o petició que l’Usuari realitzi a través del formulari de contacte de la pàgina web o del correu electrònic facilitat per a això. Les dades personals seran conservats durant el temps necessari per al compliment d’aquesta finalitat.
  • Gestionar l’enviament de comunicacions informatives per correu electrònic en relació amb serveis similars als ja contractats pel Client. Les dades personals seran conservats fins que l’Usuari revoqui el seu consentiment.
  • Si és el cas, gestionar l’enviament de comunicacions comercials (publitrameses). Les dades personals seran conservats fins que l’Usuari arrebossat el consentiment atorgat a través del formulari de subscripció a la *newsletter.
  • Gestionar la recollida o enviament voluntari del seu CV (autocandidatura) a través de la pàgina web o del correu electrònic de contacte. Les dades personals seran conservats fins que es revoqui el seu consentiment o, com a màxim, pel termini d’1 any des de la recepció del seu CV.
  • Garantir la seguretat de les instal·lacions i persones a través dels sistemes de videovigilància instal·lats. Les dades personals seran conservats el termini màxim de 30 dies o, si és el cas, durant el temps indispensable per al compliment d’obligacions legals aplicables al responsable del tractament.
  • Complir amb la relació professional establerta amb els nostres proveïdors per a la gestió dels serveis contractats per l’Entitat. Les dades personals seran conservats durant el temps necessari per a la gestió del servei contractat i el temps indispensable per al compliment d’obligacions legals aplicables al responsable del tractament.
  • Gestionar i controlar el funcionament dels mecanismes, polítiques i procediments interns establerts per l’Entitat amb finalitats de compliment normatiu. Les dades personals seran conservats durant el temps indispensable per al compliment d’obligacions legals aplicables al responsable del tractament.
  • Gestionar les sol·licituds rebudes a través del Canal de Protecció de Dades habilitat. Les dades personals seran conservats durant el temps indispensable per al compliment d’obligacions legals aplicables al responsable del tractament.
  • Complir amb les disposicions legals que s’apliquen a l’Entitat. Les dades personals seran conservats durant el temps indispensable per al compliment d’obligacions legals aplicables al responsable del tractament.

Legitimació del Tractament

El tractament de les dades personals recollits per l’Entitat es duu a terme sobre la base de diferents legitimacions:
  • Execució d’un contracte: El tractament és necessari per a l’execució d’un contracte en el qual l’interessat és part, com ara la gestió dels serveis sol·licitats o la gestió del contracte subscrit entre els proveïdors i l’Entitat.
  • Compliment d’una obligació legal: L’Entitat realitza tractaments per a complir amb les obligacions legals que li són aplicables o la gestió de les sol·licituds d’exercici de drets rebudes a través del canal de protecció de dades i del sistema intern d’informació.
  • Consentiment de l’interessat: El tractament es basa en el consentiment lliure, específic, informat i inequívoc atorgat per l’interessat en les següents situacions: enviament del seu curriculum vitae (CV) i l’enviament de suggeriments, queixes i/o peticions a través dels formularis de contacte disponibles en la pàgina web o la recepció de comunicacions comercials a través de correu electrònic (publitrameses).
  • Interès legítim de l’Entitat: L’Entitat pot tractar dades personals quan això sigui necessari per a satisfer interessos legítims propis, sempre que no prevalguin els drets i llibertats fonamentals de l’interessat. Entre aquests interessos s’inclouen: garantir la seguretat de les instal·lacions mitjançant sistemes de videovigilància o enviar comunicacions informatives relacionades amb productes o serveis similars als contractats prèviament per l’Usuari.

Destinataris de les dades

L’Entitat podrà comunicar les seves dades personals als següents destinataris:
  • Empreses encarregades del tractament que presten els seus serveis a l’Entitat amb els qui s’ha subscrit el corresponent contracte d’encarregat del tractament i que disposa de les mesures de seguretat adequades.
  • Qualsevol altre tercer al qual sigui necessari per al compliment d’una obligació legal.

Drets

En qualsevol moment podrà exercir els seus drets de protecció de dades a través dels següents mitjans:
  • Canal de Protecció de Dades habilitat per a això:
  • A la següent adreça de correu electrònic[email protected] amb l’assumpte “Exercici de Drets de Protecció de Dades”
  Els drets de Protecció de Dades dels quals disposa són els següents:
  • Dret d’accés: Té dret a saber si l’Entitat està tractant les seves dades personals.
  • Dret de rectificació: Té dret a sol·licitar la correcció de dades inexactes.
  • Dret de supressió: Té dret a sol·licitar l’eliminació de les seves dades personals quan ja no siguin necessaris per al fi recollit.
  • Dret a la limitació del tractament: Té dret a sol·licitar que es limiti l’ús de les seves dades, mantenint-se només per a defensa de reclamacions.
  • Dret d’oposició: Té dret a oposar-se al tractament de les seves dades personals, excepte quan existeixin raons legítimes o es necessitin per a defensa de reclamacions.
  • Dret a la portabilitat: Té dret a rebre les dades en un format estructurat i llegible per a transferir-los a un altre responsable, sempre que sigui possible.
  • Dret a revocar el consentiment: Té dret a retirar el consentiment donat en qualsevol moment, excepte quan el tractament estigui emparat per llei o sigui necessari per a un servei contractat, sense efectes retroactius.
  • Dret a no ser objecte de decisions automatitzades: Té dret a no ser sotmès a decisions automatitzades basades en dades personals que l’afectin significativament, com l’elaboració de perfils.
  En cas de divergències amb l’Entitat en relació amb el tractament de les seves dades, també té dret a presentar una reclamació davant l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.aepd.es).

Canal de Protecció de Dades

GENERAL

L’Entitat tractarà les dades personals aplicant les mesures tècniques, jurídiques, organitzatives i de seguretat adequades, a l’efecte de garantir la confidencialitat i integritat de la informació que gestiona d’acord amb el que s’estableix en la normativa vigent.

CANAL

A través del Canal, podrà comunicar i tramitar l’exercici dels seus Drets (veure apartat anterior) i comunicar qualsevol indici o coneixement que tingués de possibles violacions (bretxes) de seguretat, ciberatacs i/o de possibles incompliments o irregularitats sobre la normativa de Protecció de Dades i la present Política de l’Entitat.

CIBERSEGURETAT

Com a concepte específic i complementari a l’anterior, l’Entitat aplica mesures de ciberseguretat per a prevenir i gestionar els possibles atacs i fraus per part de ciberdelinqüents que atempten contra la privacitat i protecció de les dades que la nostra Entitat tracta i accedeix en l’àmbit de les seves activitats i operacions.

En aquest sentit, volem alertar que davant possibles situacions de risc per comunicacions el contingut de les quals i/o format generin dubtes d’autenticitat, recomanem ometre les mateixes i contactar amb l’Entitat a través de les dades de contacte indicats en la present Política de Privacitat.

Així mateix, qualsevol sol·licitud que rebi amb origen de la nostra Entitat sobre canvis de formes de pagament, sol·licitud de dades o persones de contacte o d’informació confidencial (no pública), dades bancàries i/o de targetes de crèdit i/o altres dades oficials, no ha de ser atesa sense la confirmació directa de la nostra Entitat per un altre mitjà alternatiu.

Agraïm i necessitem de la seva col·laboració amb la comunicació i denúncia de qualsevol notificació en relació amb aquesta mena de sol·licituds i altres possibles situacions de risc de ciberatacs en les quals pugui ser utilitzada la nostra Entitat, així com per qualsevol possible risc de seguretat que poguessin tenir coneixement.

Logo ENTE LLEIDA - 50 anys

INSTAL·LACIONS ELÈCTRIQUES

CONTACTE

Polígon Industrial Camí dels Frares
Carrer "C", parcel·la 23, nau 7
25191 Lleida

973 257 914

RGPD

LEGAL

ENTE LLEIDA, S.A.

@ Tots els drets reservats

Hosting i disseny web: LEVEL4